Allergi?

Har känt mig jävligt allergisk i flera dagar nu. Det kliar överallt, näsa - ansikte och ögon =/
Blev inbeordrad på jobbet idag, inte heller så kul.

Men nu är iaf min halvman på väg hem från sin spelning på Finlandskryssningen, och jag kokar kronärtskockor och lagar spareribs med potatisgratäng. Är hungrig som fan, hann inte käka nått på hela dan. Storhandlade med systeryster Katti idag också. Tobakskillen trodde vi var lesbiska. Hahah.... klockrent.

Sen va ja på "Lekhuset" med Lucas också. Och handlade presenter till en boende. Herreguuuuuuuuud min dag har gått i ett, kom hem för en timma sen och då började jag laga mat.

Tänkte visa er en video som är så jävla fin. Tänk på den alla mammor och pappor därute... Vad vissa gör för sina barn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0