Min lilla baby-boom

Ville bara passa på att slänga in ett kort inlägg om min lilla docka också. Tand nummer 5 och 6 är på väg ut ur tandköttet nu, så snart har han 4 tänder där uppe och 2 där nere. Sååå söt är haimage39n. Han börjar bli smått livsfarlig nu, han kryper som en oljad blixt och plötsligt kan man se han stå och vingla på sin lilla stol. Idag hitta jag honom under bordet, där han stod och höll sig i en pall och var så lycklig. Ja, min lilla junior är verkligen helt otrolig.

Imorse sjöng han för mig när han vaknade. Han låg med ögonen fortfarande stängda och sjöng : Babaiiii, babaiii, mamma, babaiii, babaiii, mamma....

Haha så otroligt gosig han är!


 Ikväll så kommer faster och kusinerna hit så nu ska jag ner och städa. Sen ska jag åka och handla, och till middag ska jag laga parmegiana... Någonstans där emellan ska jag hinna vika tvätt också... Hmm? Och jag har fortfarande inte rört mig ur fläcken....

Thats the way the cookie crumbles...
So long amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0