Ännu en lista

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterist, javisst!
Humör just nu: Trött och ensam (P...)
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu:  Bara tshirt och underdel :$
Musik just nu:  Reklamtruddelutt
Sommarplaner: Jobba - Inreda - Umgås
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du nåt instrument: Jag spelar luftgitarr
Morgon- eller nattmänniska: Natt!
Vem är viktigast för dig: Lucis
Bio eller promenad: Haha, BIO!
Är du kittlig: Utav bara helvete!
Snarkar du: När ja e fösyld
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: DAGGMASK! =S
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara osynlig
Vad vill du jobba som? Jadu, det vet jag inte
Stökigt eller välstädat? Välstädat, men orka :S
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske när jag fyller 25 
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga, men låter som en strypt katt
Anser du att du är stark? Psykiskt eller fysiskt? Psykiskt - inte så mkt längre, fysiskt - rätt så för att va tjej
Vad gör du om du får hicka? Garvar mera
Vad längtar du mest efter just nu? Att vara inflyttad i min lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0