Rockbottom

...Krash. Bang... BOOM. Man slår sig rejält när man slår sig.
Inget skyddsnät, bara fri luft och sedan klippiga stenar. Aj.

Vad jag är trött på världens samtliga män.
Dom borde skickas i beteendeskola dom flesta.
Ska fan rymma ifrån dom allihopa.
Gå i kloster. Gömma mig. Hejdå

Imorgon är det match. Den ska man se från Harrys bekväma (?) stolar och sen ska jag hem till JoJo och sova gott. Vi ska ha det megamys gumman, massa buskisar och shitt ;) Det går bra nu!

Imorgon ska jag till soc. Sen börjar min dagliga terrorisering av damen på Stena. För NO MATTER WHAT, jag ska ha den förbannade lägenheten. Vid slutet på denna veckan ska hon va så trött på mig så hon spyr bara hon hör mitt namn och ger mig stället bara därför.

Sen ska jag ta tag i studierna också. Imorgon ska jag ringa och be dom köpa upp KBA's tjänst så jag kan börja redan nästa vecka. Jag hoppas... skulle va skönt att få lite fart på grejjerna. Sätta lite fart nu, känna att man gör något.



I can't help what I feel. No matter what you say.
I don't know if its real, but I wanna find out some day.
When my heart starts beating faster. I know you´re around.
Even when I can't see you, and you don't make a sound.
©
Nathalie -07



Allum idag med flickorna.
Shopping och lunch.
Fan va najs.
I lööööve my girls.

I wish I could change it all.
Start over and just stay.
Don´t move from your arms.
And you would never go away


I think Im in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0