Jag skulle döda...

för en marängswiss just nu....
Satan i gatan va go den skiten är.
Men orka palla sig iväg till affären och massa skit!
Neee, får la va nyttig ist!
HAHAHAHAHA

Jaha hur blev dagen då?
Jag och Katti hämtade upp Kenza i Linné och drog in mot stan. Blev en jävla massa snurrande för att hitta p-plats, men tillslut lyckades vi parkera vid Storan efter att jag hade backat mitt på Allén...
Ja de kan bli så ibland.

Promenerade ner till Nordstan och käkade lunch på Warehouse. Slemmigt - Men mättande! Nee men de va rätt gott, jävligt kass service bara! Sen så promenerade vi uppåt och flickorna slog sig ner på Franks medan jag sprang tillbaka ner till Brunns för att möta K. Tjötade lite med han och sen tillbaka upp till flickorna. Satt och bänga oss, fick megagarvisar. Iaf jag =D Kommer inte ihåg vad som va så jävla roligt, men KONDISBIT var ett av skrattföremålen. Och sen var det något med michelingubben inne på Warehouse men det fattade jag aldrig riktigt...  Jaaa det kan bli så ibland... ;)

Efter en timmas kafferast så pilade vi tillbaka upp till bilen.
- Min humor är så låg att jag snubblar på den...
Ja ni förstår var ribban låg? Upp och fram till bilen där vi avslutade med lite sång och dans á la TOM KARTONG....
Världens kanske hetaste låt? Oh ja...

Katti pilade sig hemåt medan jag och Kenzis drog en tur på stan i min feeeta bil ;) Körde runt och fram och tillbaka och olagligt och vilse och till Nisse och sen hem. Tur att det finns så söta pojkar i bilarna bredvid så man har något att titta på när man kör? ;)

Iaf, sen plockade vi upp Lucisen på dagis och for hem.
Har la inte hänt så mycket efter det? Körde Kenza till Linné och plockade med mig middagen på väg hem.
Nu har jag nattat min kära son, så nu är det nog dags att plugga...

Eller nått...

Kenza har bildbevis från vår lyxmiddag så dom får hon ladda upp sen
www.vivalaangel.blogg.se
Ni får glo in där ist ;)

HEJ HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ


En rolig fotnot bara:
JW säger:
Du borde gå en charmkurs.
Det finns en 2årig utbildning i Arjeplog.
Lillan säger:
Vadå, ska vi bli klasskompisar då eller?

HON KAN OM HON VILL!
Och där snubblade hon igen.... hahahaha

G'natt
ps; Kan man inte få hela brödet så får man ju plocka smulorna, eller hur KENZA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0