Vädjan till Marabou

När kommer MarabouMarie?
Med det menar jag alltså Marabou blandat med Mariekex. Fatta vilken hit. Den mjuka lena vaniljsmaken (JA Mariekex smakar vanilj! Jag ger mig inte!!) tillsammans med söööt söt choklad. Min stora förhoppning är att efter detta inlägg skall det dröja maximalt 3minuter innan jag blir uppringt av överste chokladgeneral på Maraboufabriken som ger mig anställning med 47,350 kronor skattefritt i lön varje månad. Då skall jag svara: " Jag skall låta det här smälta lite först...." hahahahahaha, det var inte ens roligt ju. Magnus Betnér släng dig i väggen!!

Är hemma med lilleman som är sjuk idag. Jag och en tjejkompis tog med han ner till affären för att köpa lunch i förmiddags. Det skulle vi inte gjort. Han tyckte inte det var roligt. Jag har aldrig varit med om något liknande. Tänk er en förbannad autistisk grabb med ett antal gram amfetamin i sig. Sån var min älskade son. Han var överallt och ingenstans, han skrek och han slänge sig och drog i saker. Jaaa... de längsta 20min i mitt liv. Drog åt mig en baguette och sprang ut. Baguetten va skitäcklig.... Men jag kom hem med livet i behåll.

Jag är ledig idag. Ledig. Hmmm... Imorgon med.
Det var längesen jag var ledig. Vad är ledig? Vad gör man när man är ledig?
Skall man vara glad? Som ordet antyder... Le - dig... Tänk om jag inte vill le?
Komplicerade saker man ställs inför. Speciellt när man ligger i sängen i mysbyxor klockan 4 på eftermiddagen och precis har vaknat efter middagsluren....

Vuxen - - - - - - - - - - - - - o - - Gammal

Jag ligger illa till på skalan.
Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Kenza

Så man är tjejkompis i din blogg nu- inte Kenza? =( Men men oki de ska jag komma ihåg NÖTTA=)

2008-10-07 @ 17:10:28
Postat av: Katti

Klart dom smakar vanilj! Vem har sagt ngt annat?

2008-10-07 @ 17:32:16
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0