Att måla om...

Vi har börjat måla om i Lucas rum. Det är roligare än man kan tro. Speciellt om man är mentalt handikappad som jag är. Och med mentalt handikappad menar jag otroligt omogen och utan någon som helst självdistans....

   Alla Lucas möbler få stå ute i vardagsrummet...

Förberedelse pågår... Spackling påbörjas

 Lägg märke till före-färgen på väggarna. Horribel!

 Vi är på gång! Dock mer färg i trynet än på väggen

 JAGE!!!!!!!!!!!!!!!

 Absolut NOLL fucking KOLL

 Gonz är så duktig och ansvarsfull

 Och jag skiter i allt.... som vanligt


Nu står min halvman och lagar mat till mig, efter att han ensam har målat halva rummet och jag kladdat glada gubbar på väggen och på hans rygg med den vita färgen. Visst har jag en fin gubbe? Och nu är han svensk också! Nästan eskimå för fan!

Kommentarer
Postat av: Katti

-"Målade ni varandra med den lila färgen?"

- "Nej nej, med det fjädervita!"



Jävligt viktigt att den är fjädervit ;)

2009-04-15 @ 19:25:41
URL: http://kattic.blogg.se/
Postat av: DD

Så sött. Han verkar ju vara Mr Perfect på alla sätt. Underbart. :)



2009-04-21 @ 15:58:48
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0