Jackpot

Shit! Jag är känd! Jag var precis med i tv. Dom där vrålfeta programen när man ringer in och ska gissa ett ord.
Och jag ringde och kom med. Tyvärr vann jag inte ett piss. Inte för att jag trodde det, men som tidigare fastställt så är jag världens mest odiciplinerade kvinna. Så jag ringde.
Man skulle ringa in på ett ord som började på BilS - och min gissning var bilsemester. Tyvärr vann jag ingenting och tyvärr fick jag höra hur min röst lät i tv.
Så det var två nedköp.

Inte speciellt sexigt att höra sin egen röst. Jag sörjer för alla er som måste höra den dagligen och lovar att ja ska hålla käft lite oftare.

Nu ska jag återgå till att spackla Lucas rum.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: DD

och du har slösat bort 12 kronor och 75 öre...



Spackla? Låter trist. Typiskt "mansjobb". ;D



2009-04-14 @ 15:28:27
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0