Barnrumpa!

Det finns en reklamskylt som jag ser när jag åker hem ifrån stan. Det är reklam för någon vårdcentral, och det är en stor tvådelad skylt. På den ena delen så finns en bild på den specifika vårdcentralen och någon klyscha som att "Vi tar hand om dig" och på den andra delen så står det "LÄS INTE NÄR DU KÖR"
Varje gång jag åker förbi den skylten så blir jag provocerad och tittar extra många gånger på den bara för att! Ingen skylt ska komma och säga til mig vad jag ska göra!
Så jag har "besatt-glott" på den jävla skylten varje gång jag åkt förbi, fram tills att jag insåg att det var just det den ville! Skylten ville manipulera mig till att ge den uppmärksamhet!
Då gick säkringen... Jag blev så arg på skylten så jag svor åt den! "Du ska inte komma här och tro att du är smartare än mig din jäkla hög med stål och skit. Du är ingenting! Du är som en prostituerad som klär dig för att sälja"

Ja.... så kan det gå när man analyserar för mycket på småsaker.


(((Well, she's back from the dead))

Återkom imorgon för att läsa om spökena i min lägenhet....

Kommentarer
Postat av: DD

Jag såg en sån skylt jag med. Resultat - jag glodde som fan! Det är ju inte bra...



Good to see you again sweety! =)



2009-09-10 @ 20:36:33
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0