näspluppförluster

Jag är upprörd!! Mycket upprörd! Ja har upptäckt att jag här förlorat min näspluppimojsgrej. Min lilla lilla plupp jag hade inkörd i näsborren som de flesta homosexuella italienare. Inte för att jag är homosexuell. Men jag kunde ha varit det. med tanke på näspluppen alltså. Men sen förlorade jag den. Och nu är jag lesen. För att jag förlorade den, inte för att jag är homosexuell. Jag känner mig som om jag har förlora mitt sista uns av unikitet. Inte för att det heter unikitet, men o det hette så så skulle jag ha förlora det också. Dubbelförlust alltså.

Min näspluppmoj var det enda som fick mig att känna mig som om jag var under 40. Nu känner jag mig som 41. Jag måste skaffa mig en ny, kanske en  med ett dollartecken så jag blir lite "fly" Är det så ungdomarna säger nu förtiden? Eller har dom något nytt "hipp" ord som jag har missat?


Nu skall jag ställa mig och laga korv stroganoff. Funderar på att stoppa en säkerhetsnål i nosen så länge. Kan ju vara lite vild och prova på "the emo-side of life" Om det nu är dom som gör så.....


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

hahahahaha vilket underbart inlägg! ;)



men vad fan är en "näspluppimojsigrejs" ?? :O

2009-02-11 @ 20:55:03
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad e det ja?



Homosexuella italienare vet jag vad det e dock.

2009-02-12 @ 14:37:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men va fan bruden/tjejen/tant.....du e så jävla gammal att du tapapr saker du har i näsan...uscha



Dra till närmsta piercingbutik och köp en stor fet grej med sten i....eller ta lillkillens napp...



2009-02-12 @ 17:45:20
Postat av: jen_

HAHA du är ljuvlig min homosexuella kollega!

2009-02-13 @ 19:26:47
Postat av: joanna

det e bra du som kan skriva om en näsplupp å faktiskt få det att låta intressant lr som om det va dens törsta händelsen på dagen ;-)

Hur gick det med emonålen?

puss

2009-02-14 @ 07:55:14
URL: http://joanna83.blogg.se/
Postat av: DD

HOLA CHICA!!!



var är du?

vad gör du?



kom tillbaka



2009-02-16 @ 10:56:35
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0