vinkväll

mysig kväll hemma igår efter en lång dag på arbetet. blev dock lite väl mycket vitt vin och kalimucho (röd vin och cola, skitgött) vaknade imorse halv 9 och kunde absolut inte somna om. börjar jobba klockan 1 men har inte ett skit att göra.... ska städa lite efter chipskatastrofen här igår. chips everywhere!

ikväll kommer min halvman hem efter en w-end i sthlm med spelning på la isla igår. han var rejält under vattnet när vi pratade kl 3 igår kväll, har aldrig hört han så full men men.

jag är alldeles för uttråkad för att ens låtsas vara rolig idag. men dra gärna lite bänga skämt så jag får en bra dag på jobbet



puzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: DD

kalimucho? Det KAN INTE vara gott.



Om du vill läsa något roligt så läs kommentarerna i min blogg. Hejdlöst. Galet. Otroligt.



2009-02-23 @ 12:26:15
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: joanna

såg på Raw idag ett av skämten va:



ÅÅ e du vackra kvinna, Har du lite chile i dig?

- Nä!

Vill du ha?

Lite kul haha

(jag e grymt trött å har skrattat å helt störda saker=O)

Puss på dig

2009-02-23 @ 23:05:56
URL: http://joanna83.blogg.se/
Postat av: ammis

mer uppdateringar, din blogg har blivit oförlåtligt inaktiv på senaste! föresten, tack för vinkvällen, det var verkligen mysigt. Nu vet jag inte vad som hände när jag stack men partyt tycks ha eskalerat... puss

2009-03-01 @ 22:46:25
URL: http://ammis87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0