mina barn...

jag vill påpeka att efter jag skrivit färdigt förra inlägget och gjorde mig iordning för sängen så släcktes FIFAspelet ner på rekordtid och han låg avklädd i sängen innan jag hunnit ta av mig byxorna.

Yeah babe, you know I've still got it.

Orkar inte med resten av arbetsveckan. 11-21,30 idag, 13-21 imorgon. 7-16 lör. 8-21,30 sön.

Även ifall jag börjar kl 11 idag har jag varit uppe sen klockan 8. Var tvungen att köra mina barn. Det största barnet skulle ut till skolan i Majorna och min lille skulle till dagis. På vägen hem från dagis får jag ett sms från halvmannen att han har glömt sina papper i min bil. Så snart blir det till att fara ut till Majorna igen.

Sen måste jag göra lite reklam bara för att vara jobbig.
Min halvman skall spela på La Sombrita nästa lördag och han kommer bli fruktansvärt irriterad om ni kommer. Så därför bjuder jag in er och hoppas att få se så många av era ansikten som möjligt den 30 el. 31!
Det bjuds på salsa och sköna moves. Dock inte från Gonz som inte kan dansa ens om han gick på glödande kol.

Nu måste jag spackla trynet. APTmöte idag på jobb. Vi har en ny ung fräsch chef och om man spelar korten rätt så kanske det bäddar för en rejäl löneförhöjning. Eller antagligen inte, men vafan - det är värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: DD

La Sombrita...salsa... tusan att man inte kan gå. Det kasnke man kan med två kids??? Neeee...



Flirta med chefen och få bra betalt. Det gör ju alltid jag!!! ;D



2009-01-22 @ 13:28:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0