U make me smile

Efter 7 timmar på jobbet och en långpromenad så åkte jag och hämtade min lillkille hemma hos morföräldrarna. Vi var hemma vid halv 10 och då var man relativt körd i huvudet. När jag öppnar dörren så sticker min älskade chilenare fram huvudet och visar en present som han har köpt till Lucas. En Scoobydoo-nalle med en Shaggy figur till. Lucas var i extas. (Jag älskar Scoobydoo mamma, var är Saggy? jag äääälskar Saggy mamma) Sen tog jag två steg in i köket för att öppna det stora paketet med leksaker och då står min halvman där med en stor vacker blomsterbukett.

På kortet stod det :
Con toda mi amor para la mujer mas linda del mundo,
Te amo para siempre.

Gonzalo y Nathalie For ever

Översättn: Med all min kärlek till den vackraste kvinnan på jorden. Jag älskar dig för alltid.

Sen startade Niagarafallen. Att stå där med en stor bukett i handen, med en man framför sig som tittar på dig med sina mörka valpögon och känna i varenda kroppslig cell att allt är så jävla rätt. Att allt är så jävla perfekt. Rätt överväldigande känsla.

Det lite småroliga var dock att jag själv tyckte jag hade varit jätteromantisk innan jag gick till jobbet och gjort ett pärlhjärta ( ni vet, sånna små plastpärlor som man lägger på en platta och sen stryker över så dom smälter ihop) där det stod G och N..... Aja, det var allt lite sött det med ;)




Gonzalo Coello.
Principe Azúl

Kommentarer
Postat av: DD

Naaawwww ....underbart ju!



*blir tårögd jag med*



2009-01-28 @ 15:29:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

naaauuww

lillan and gonza sitting in a tree

k-i-s-s-i-n-g



Kanske var det korvstopparmaskiner eller så var det en ensam äldre man som lät som en kvinna som svarade?? ;D

2009-01-28 @ 20:42:46
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Daniel

ojojoj kärlek kärlek - och gossen smältar!

2009-01-29 @ 17:22:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: joanna

Fy Fan va gölligt=O)

Ja chilenare e ju romantiska ;-)

E jätte glad för din skull

Puss

2009-01-31 @ 11:50:01
URL: http://joanna83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0