rise from the dead...

Oj. Vilket engagemang. Hon har hittat vägen ur sängen, bort från sin översexuelle pojkvän och tillochmed lagt disken på hold i tio minuter för att dela med mig av min ofattbara intelligens och kvicka humor.

Eller något.

Spenderade 3,5 timmar på Axessakuten häromdagen efter att man mått katastrof 14timmar på jobbet och börjat hosta upp blod hemma. Klockan 3 på natten tar dom in mig i rummet, tittar på mig och säger "Virusinfektion. Ät smärtstillande och vila. Hejdå"

Ja, det var bättre än yoga. Jag kände ett sånt tillfredställande lugn över mig efter detta möte. Hela mitt sinne fylldes med ro. Det vill säga efter att jag krossat 5 rutor, misshandlat doktorn, repat receptionistens bil och snott en klubba från en 5åring.

Idag ska jag på lönesamtal. Ska yrka på 25tusen efter skatt. Tror ni jag lyckas? Vården börjar ju bli så välbetald nu för tiden. Ska nog inte vara några problem....


Btw: Vad är det för fel på svensk tv? Finns inte ett skit att titta på när man är uppe tidigt och hemma en vanlig jävla dag. Detta resulterar i att man hamnar framför dom jävla Jackpott och Fullpott och Slickepott programmen. Och med min låga självdisciplin så resulterar detta i 5försök till Heta linjen för att gissa ett namn som innehåller bokstaven A......


Weell well...  disken kallar på mig...Sen ska det vikas tvätt och dammsugas.
This exciting life of homemaking.....

Kommentarer
Postat av: DD

ÅH men gumman...va fan....du har verkligen förvandlats till "Hemma fru extraordinär"



Du behöver göra annat än att ha sex, dammsuga och jobba. Semester? Party?



2009-03-04 @ 12:22:07
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0