Toppen

hade världens mysigaste dag. Mötte upp min halvman och drog runt han i en jävla massa kvinnobutiker. Sen va vi inne i inredningsaffärer och jag försökte fjäska till mig en  elektrisk 20.000kr fotölj som var det mest gudomliga jag någonsin suttit i (och då har vi ändå massagefotölj på jobbet) Sen åt vi lunch tillsammans och vid 4 åkte vi hemåt efter ett snabbt stopp på systemet. Väl hemma så ägnade vi oss åt PG13 aktiviteter innan vi åkte ut mot Hisingen och hem till halvmannens kompisar. Störtskön kväll där 3 chilenare satt och försökte racka ner på svenska artister och svenssontraditioner, och två svenska flickor som satt och försökte vara patriotiska. Ingen muckar med Måns helt enkelt!! Det enda som la sordin på stämningen var den 800kr böter som satt på vindrutan vid hemgång.

Nu är klcokan halv 11 och man har suttit på jobbet i 3,5 timmar - men det är lugnt! Jag har bara 10.5 timmar kvar innan jag får gå hem




Somebody shoot me

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

hhm halvman...är det en man som bara har ben? :O

2009-03-21 @ 17:25:46
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Anonym

så när kommer stolen? tyckte ni kunde kostat på er en något dyrare ;-)



jag har nog den där röd hammare på en skrivet papper kan kolla om du vill?

Puss

2009-03-22 @ 20:47:43
URL: http://oanna83.blogg.se/
Postat av: DD

varför inte bara kalla honom för:

"mannen"

"gullepluttesnutten"

"min älskare"

"jävla latino" ;)



men...."halvmannen" ....låter sådär....halvt...



;D

2009-03-23 @ 12:40:23
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0