Närvaro

Yeeeeeeeeeeepale, jag är här igen. Har ingen godtagbar ursäkt för min långa frånvaro och håller därför käften istället för att komma med lama förklaringar såsom "jag har haft mycket på jobbet", "min katt har varit magsjuk", eller "jag har fotsvamp"
'Om tio minuter skall jag iväg till frisören för att bli lite kortare runt huvet. Har väl 15cm kluvna toppar att kapa :/
Sedan ska jag hem till pappa så att han kan byta min bakbromslampa. Oh exiting life!

På onsdag fyller jag stor flicka och förväntar mig att bli överröst med gulliga grattis-sms!
Sen är det bara 10dgr kvar tills mitt plan lyfter och bär mig, min karl och min plutt till Italien

För övrigt så fyllde min lillskit 3år den 14maj och han har blivit så "vuxen" sen dess. Den lille snorvalpen, med sina  "jag pratar inte med dig" eller "Jag är arg på dig nu". Hahah så jävla bra

Dagen har spenderats med att tvinga runt min karl i massa barnaffärer för att försöka hitta en bondgårdsdjurskostym (är det ett ord?) till gårdsfesten imorgon på dagis. Väldigt spännande. Men iaf hittade jag den perfekta baddräkten till mig och han hittade shorts, sandaler och strumpor. Vilken guldjakt vi vart på.



För den som undrade så blev det en ansiktsmask som en gris, som nöffnöffar när man trycker på nosen samt rosa leggings och en en vit piké till Lucas imorgon. Stackars unge

Kommentarer
Postat av: DD

Italien? Med båda killarna (stor + liten) myyyyyyysss

Hoppas ni får det underbart på alla sätt!!!!

*kramar i massor*



ps. lovar att sms:a på onsdag! ;D





2009-05-25 @ 15:39:20
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0