förgrymmade ungar

Man lär så länge man lever. Man skall aldrig säga "vänta lite" till ett barn. Då tar dom det själva. Om det så skall krävas att de hämtar stolar för att klättra upp på bänken för att komma in i skåpet. Tur att man har en sån inbyggd reflex - att så fort det blir tyst hemma så är det nåt som inte är bra. Så jag förekom dom. Har varit så jäääääävla redig idag. Dammsugit, dammat, rensat i skåp, städat städskåpet, gjort rent ugnen och knäskurat golvet. Är jag inte en otrolig person så säg? och allt detta var gjort innan klockan halv 1. Jag känner mig som en superkvinna. Jag tycker seriöst att dom ska uppkalla en seriefigur efter mig. Mina superkrafter skulle vara att blåsa bort fläckar, andas citrondoft över golven och hosta rent disken. Mitt namn skulle vara SupremeSuperSweeper.... eller nåt... Nu var meningen att jag skulle plugga. Och det borde jag börja med. Nu... precis nu. Verkligen exakt precis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0