inte så vis längre va...?

Bet av en bit av min visdomstand när jag snodde Lucas PEZgodisar. Karma eller nåt? Känner redan hur jag har förlorat en del av min kloka aura. Undra om jag kommer räknas som begåvningsnedsatt nu då? Eller om jag kanske var det redan innan? Seriöst så vet jag inte vad jag pratar om, min Ä L S K A D E son tyckte det var vettigt att vakna halv 8 idag så jag sitter i dvala och äter frukost (PEZ och coca cola

Bor fortfarande kvar hemma hos föräldrarna efter inbrottsförsöket häromdagen. Vågar knappt gå hem för att hämta kläder så mammas tvättmaskin går varm.... Jag fattar inte varför dom/den/det skulle in i just min lägenhet men tack gode guuuud att jag var iväg just då. Annars hade jag nog dött av hjärtstillestånd. Men asså folk e fan inte kloka. Mellan klockan 11 och 1 försökte dom bryta sig in. Mitt på ljusa dagen! Får tacka den räddande ängel som skrämde bort dom, för låset var halvt borta när dom slutade.

Imorgon skall jag glömma mitt liv en stund för en tjejmiddag ute på restaurang. Som vanligt när jag är på socken så har jag cravings på Bamboo, sen vill jag ut och se människor. Levande människor! Inte bara dom på tv. Utan sådanna som man kan röra vid. Woooooh

I veckan måste jag ut till Backaplan och köpa present till min älskade lilla mor som fyller på lördag.
Någon som vill följa med? Jag har shoppingcravings och alla dissar mig. Det här ska jag komma ihåg!

FUCK.... hittade en till tandflis i munnen =( aldrig mer pez til frukost....


Kommentarer
Postat av: Cissi

Varför har du inte sagt att du haft inbrott? =( Hade inte en aning! Lilla gumman...

2010-01-31 @ 12:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0