Kändisblogg

JAG HAR BESTÄMT MIG!

Jag ska bli känd med min blogg. Och jag har planen utlagd framför mig.

Jag börjar med att ta massa kort på mig i icke-smickrande kläder, alldeles för mycket makeup och sånna där tuffa t-shirts där det står "Dont hate me cuz Im beautiful".
Sen ska jag börja sär skriva alla meningar i min kändis blogg. Då kommer jag bli super känd.
Därefter kommer jag börja skriva fula saker om alla andras bloggar, hur patetiska dom är, hur ful hårfärg dom har och hur deras pojkvänner är dåliga i sängen. Sen går jag såklart in och kommenterar på deras bloggar också för att vara säker på att dom läser min. Då kommer dom kommentera min blogg i stil med, "Din feta kossa! Vem tror du att du är?" Och jag kommer svara något sjukt kaxigt som "Jag är allt du vill vara och lite till". Då kommer dom bli ännu argare och skriva att jag är patetisk, misslyckad, hora osv osv... Självklart har jag då ett klatschigt svar på lut och säger då "Dont hate the player, hate the game".
Sen går jag vidare till att skriva skit om massa kändisar, som att jag såg Alex Schulman hångla med Lasse Brandeby och att Elin Kling hade på sig nylonstrumpbyxor med en maska! Efter det så kommer min läsarkrets vara relativt stor, vilket innebär att jag kan börja med "dagens outfit" eller "dagens makeup-tips" där jag förklarar för er att man inte kan använda storrutigt och randigt samtidigt, och att brunt läppstift inte är coolt.

Där kommer min blogg bli topplistad, min läsarkrets kommer vara uppe i 10,000 minst, tidningar skriver om mina hatattacker och jag blir inbjuden till Singing Bee Celeb. Då kan jag tagga ner lite, och bli mer neutral. MMS-bloggar om när jag klipper naglarna eller äter nudelsoppa till lunch är standard och den mallen måste jag ju följa samt korta inlägg om hur mina fötter luktar i de nyinköpta skorna.

DÅ; slutligen!; kommer min blogg vara genomkänd. Den kommer vara ett dagligt samtalsämne och äntligen kan jag slutligen ägna mig åt det som verkligen intresserar mig. Min gödseltillverkning och min potatissamling. Jag kan förändra världen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så jävla heeeeet!!!

You go girl, rock my world!!

2010-02-11 @ 16:23:56
URL: http://www.6party.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0