Fortfarande flyger jag högt

Jag är fortfarande riktigt jävla lycklig över min lägenhet. Vaknade mitt i natten och drömde om hur jag ska inreda den. Sen kunde jag inte somna på jättelänge för jag hamnade i en diskussion med mig själv om 1) Var hittar jag en liten vit barnbänk med ett tomrum i och 2) Får dom söta vita badrumsskåpen från IKEA plats i mitt badrum?

Så nu ska jag ta tag i grabben som sålde och försöka gå dit och mäta. Jag har ju inget tålamod så jag vettefan hur jag ska klara att vänta till mitten på maj :(

För övrigt är jag riktigt nöjd över att jag har fått tillbaka min fina PikoPako i mitt liv igen. Även om det bara är via Skype för tillället, men han kommer till GBG den 10 maj :)


                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0