Allting kan gå itu...

...men mitt hjärta kan gå i tusen bitar


Ska försöka ringa Komvux snart. Ska be dom köpa upp MiroI-tjänsten av Kungsbacka så jag kan plugga redan nästa vecka. Det vore asgött isf. Då kan man sitta och plugga när man jobbar natten, 2 flugor i 1 smäll. Rättskunskap och Naturkunskap A. På hel eller halvfart över sommaren. Jag ska ringa Stena Fastigheter också och sätta upp mig i kö. Sen ska jag till Volvo och få skadan värderad. Sen ska jag nog bara hem och tycka synd om mig själv.

Någon som vill följa med på en roadtrip till typ Oslo eller något? Vill bara smita en stund...

Om 10 min ska jag ringa Komvux. Då öppnar deras telefon. Hoppas nu man kan övertala dom. Bara ordet "köpa"  lär väl förskräcka dom. ..........fan, dom har bara telefontid mån-tors. Så jävla typiskt...



Varför är det alltid så att när man tror man mår bra, då krashar man som hårdast. När man tror att allt kanske kommer ordna sig ändå, det är då man slår sig som värst. Kärlek är till för den svage, och jag ska inte vara svag något mer. Inga mer känslor, inga mer krossade hjärtan.


You told me I had nothing there to collect.
That I'm better of without you in my life
But thats is not for you to select.
So just stab me once again with your knifeimage60

I can´t do this with a broken heart.
I won't make it all alone from the start.
I don´t want to fight this if it isn't true
I can't make it while beeing stabbed by you.

You said that I should become someone great
You said I had to grow up and try a little more.
You told me to move on and never wait!
But, fuck this baby - you left me feeling like a whore.

I can´t do this with a broken heart.
I won't make it all alone from the start.
I don´t want to fight this if it isn't true
I can't make it while beeing stabbed by you.

Maybe I will show you what I can do.
What I can accomplish on my own.
Even while beeing stabbed by you.
And you won't even hear me moan.

©Nathalie -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0