Fraser du inte vill höra när du återfår medvetandet

  • "Jag vet inte vad det där är, men skynda er att packa in det i is"
  • "Bosse, kan du öppna den här säcken, han rör sig fortfarande."
  • "Blinka en gång om du menar Ja."
  • "Vad menar du med att vi har fel patient?"
  • "Varför sitter det en lapp på hans stortå?"
  • "Tror du han kan höra oss?"
  • "Jag visste inte ens att en människa kunde böja sig på det sättet"
  • "Jag är ledsen, vi använde nog inte tillräckligt med narkos. Slappna av nu bara."
  • "Vi är färdiga på ett litet kick"
  • "Håll patienten stilla, vi har nästan öppnat helt..."
  • "Visste doktorn att han skulle se ut så där efteråt?"
  • "Självklart har jag utfört den här sortens operation förut, syster!"
  • "Syster, se till att du får det här nedskrivet ordentligt. Det kommer att bli ett jättebra manus till Cityakuten..."


  • I äkta Kenza anda.... ;)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0