Horoskop

Har blivit helt betuttad av fenomenet horoskop och stjärntecken. Jag var väldigt intresserad av det innan men det föll bort, men nu har jag blivit frälst på nytt.

Det är så jävla intressant att se hur bra det faktiskt stämmer i mångt och mycket... Satt idag på jobbet och surfade runt lite, och läste mitt veckohoroskop. Därefter så kollade jag runt lite på andra horoskop. Kom över ett som jag tycker är så jävla träffande... Lite roligt.. Vilket stjärntecken det var spelar ingen roll men så här löd horoskopet iaf...


Du har förmågan att skapa vänner av fullkomliga främlingar. Men så är du ju känd för din stora kärlek till och medkänsla med mänskligheten. Din familj har rentav blivit beroende av detta. Till helgen tvingas du offra något för att få något annat. Men det är troligen så att du klarar dig bättre utan det, trots allt.


Så där ser man...

Mitt å andra sidan lät:
Försök att avsluta ett projekt du håller på med och skicka ut det i världen! Det är inte slutet på någonting utan början på ett helt nytt äventyr. Framåt slutet av veckan krigar folk om din uppmärksamhet. Men det är ingen som kan äga dig! Om du känner att någon försöker begränsa dig, så fly bara fältet!


Sen fick jag lära mig att de stjärntecken jag passar bäst ihop med är Väduren, Vågen och Vattumannen.
Kul då min mamma e vattuman och pappa är våg...
Jaja... man lär sig något nytt varje dag =)


Kommentarer
Postat av: Kenza

Och jag e vädur=)

2008-06-23 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0