Tankar

Jag vet att du har tittat på mig men har du någongång verkligen sett mig?
Sett djupt in i mina ögpn och insett att den klara och glittrande färgen är borta.
Istället är dom matta och skvallrar om många tårar som runnit.

Mitt leende är blekt och medlar inte längre samma genuina känsla.
Det berättar om att jag inte längre orkar vara glad.
En lång tids oro och rädsla har satt sina spår.

Märker du den försiktiga darrningen i mina händer.
Jag är osäker, På dig.
Jag vill röra dig men jag vågar inte.

Har du sett att den röda färgen försvunnit från mina kinder.
 Det är spåren av många sömnlösa nätter.
 Nätter då tankarna snurrat runt som ett pariserhjul i huvudet.

Kan du se mitt hjärta? Om du tittar riktigt noga så kan du det.
 Du kan se alla gamla ärr ochsår som  håller på att läka.
Det har tagit tid och än är det inte helt.
Dess slag har saktat ner och är dovare nu än innan.
Men det har ännu inte slutat slå.

Om du kan se detta kan du också lova mig att aldrig glömma bort att titta.
En blick kan betyda så mycket, om du väljer att se rätt saker.
Om du väljer att se mig.

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

sv- det är inte långt ifrån,men vi är inte amish vi föredra att kalla oss "bonnar"... :D



vadå hemsk? jag fattar inte...?? :P

2008-10-21 @ 16:57:19
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad oerhört vackert skrivit.

2008-10-21 @ 17:13:51
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: baaboo

men baaabooo dåå... sa ju att vi ska ses om 2 veckor :) hihi.. o jaaaaaaaaa.. jag fattar .. du ska bjuda mig på kaffe (A) HAHA :D Love

2008-10-21 @ 21:46:53
Postat av: DD

åh va vackert...oj, så känner jag också



fint



2008-10-22 @ 21:46:57
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0