Påskgodis!!

Vem bestämde att när man är över 20 så är man för gammal för påskägg fyllda med godis? Det är nog det absolut dummaste jag har hört!! KAN man bli för gammal för påskägg med godis i? Massa chokladharar och påskskum. Fast dom där äckliga dragéäggen kan dom behålla.

Jag protesterar. I år vill jag ha mig ett fett jävla påskägg fyllt med goda choklader och söta gelefigurer.
Påskägg till folket!


Min älskade pololo har åkt iväg till Malmö idag och ska vara borta minst en dag, och jag är ensam och mensig. Tycker synd om dom som ska jobba med mig ikväll... Och detta inlägg är inte alls en tyst vink åt honom att han ska köpa med sig ett godisägg när han kommer hem... Inte alls. Jag lovar....




Te extraño mucho mi vida. Para siempre soy solamente tuya...

Kommentarer
Postat av: joanna

man kan inte alls bli för gammal för påskägg.. det e bara ett dumt på hitt av dom som inte vill ge en påskägg:D

2009-04-11 @ 07:32:13
URL: http://joanna83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0